Grąžinimas

Mes tikime, jog būsite patenkinti savo pirkiniu iš VATAITAU, tačiau suprantame, kad kartais prekė gali neatitikti lūkesčių. Tokiu atveju – padėsime!

Apsigalvojote?

Netiko, nepatiko, persigalvojote? Jokiu problemų – turite 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos informuoti mus el. paštu. Grąžinsime pinigus, kai tik gausime nenaudotą prekę su nepažeista, originalia pakuote, etikete ir visais priedais. Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

Ar galiu pakeisti prekę į kitą?

Jei norite pakeisti prekę į kitą prekę, susisiekite su mumis. Visos prekės turi būti nenaudotos ir originalioje pakuotėje. Keičiantis, siuntimo išlaidas padengiate Jūs.
Atkreipkite dėmesį: jei prekė pažeista transportavimo metu, keitimas nebus galimas.

Ar galiu pakeisti prekę, jei gavau dovanų?

Taip. Tereikia originalaus užsakymo numerio ir el. pašto adreso. Keičiantis, siuntimo išlaidas padengiate Jūs.

O jei siunta buvo grąžinta pardavėjui?

Jei nepavyko atsiimti siuntos ir ji buvo grąžinta pardavėjui, Jūs atsakote už siuntimo išlaidas. Pakartotiną siuntimą taip pat apmoka pirkėjas.

O jei gavau prekę su defektu?

Kiekviena prekė prieš siuntimą praeina kontrolę ir yra supakuota saugiai kelionei. Bet jei nutinka taip, kad transportavimo metu prekė buvo pažeista, tai prašysime atsiųsti nufotografuotą pažeidimą su tiksliu laiku, kada buvo daryta nuotrauka (foto su laiko screenshotu). Išsiaiškinsime ir pakeisime prekę.

O jei gavau ne tą prekę, kurią užsakiau?

Parašykite mums! Mielai apkeisime nemokamai.

Dingo siunta?

Susisiekite su mumis kuo greičiau! Kalbėsime su vežėjais ir aiškinsimės, kur dingo siunta ir kaip galime spręsti situaciją.

Kur siųsti grąžinimą?

Tikslų adresą nurodysime el. paštu. SVARBU! Siunčiant siuntą naudokite registruotą siuntimą ir išsisaugokite siuntos sekimo numerį.